fredag 30 december 2011

Lady in red...


Redan Fredag igen, här rullar dagarna på i ett rasande tempo tycker jag.
Idag är det jobb som gäller ända till kl 21 i kväll, har hunnit med en massa hemma nu innan jag åker till jobb. Så inget ont som inte har något gott med sig ;)
Igår var både jag och sambon ledig. Då blev det en tur till Väla, ett stort shopping center.
Vi var inte själva där kan man säga ;) Mycket folk och massa rea överallt.
Lyckades ändå fynda lite. 


Bla denna röda klänning på MQ som jag tänkte ha på mig i morgon på Nyårsafton.
Det är min jobbe helg så jag jobbar i morgon och på Nyårsdag!
Så jag tänkte önska Er alla ett riktigt Gott Nytt År redan idag, för jag är inte säker på att jag hinner in här i morgon igen :)
Hoppas Ni får en trevlig kväll och en bra start på vårt nya år :)

Nyårs kramar Sara

6 kommentarer:

  1. superfin klänning..hoppas du får en gudomlig nyårsafton i den♥
    kram

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till Dig med:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Bara så himla snygg klänning.Hoppas att du får en underbar nyårsafton i den.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jättefin klänning Sara!
    Hoppas du får en trevlig nyårsafton trots jobb;)
    Gott nytt år!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Men så fin du kommer att bli i din nya fina klänning.
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år.
    Stor kram
    Ninni

    SvaraRadera
  6. Fin klänning! Du blir en riktig färgklick i allt svart som det brukar vara på nyår :)
    Hoppas du får en bra dag på jobb.
    Vi ses i kväll :)
    Kramar

    SvaraRadera