lördag 5 november 2011

En ny till samlingen...



Igår hittade en till "ny" fårsax, som jag kallar det, in till oss. Hittade den stora hos mina svärföräldrar när dom rensade i sitt förråd. Får göra sällskap hos den lille i fönstret ute på verandan.
Dom är så härligt rostiga och härliga som jag gillar ;)


Idag är det en lugn lördag hos oss på Höjden. En släkting till mig är här och fixar nya rör till vårt badrum, så vi slipper att rören fryser till vintern! Var inte så roligt förra året när dom gjorde det!
Så vi är jätte glada att han är här och hjälper oss :) 


Hoppas att Ni också har en skön lördag. Vi har en jätte fin höst dag här i Skåne. Blir nog en runda i skogen i eftermiddag eller så tar vi det i morgon ;)
Ha det jätte bra.

Kram kram



2 kommentarer:

  1. De är jättefina dina saxar...
    skönt att få rätt på era rör, så ni slipper en vinter till med frusna rör..

    Ha det bra vännen
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. vilket fint skåp i förra inlägget! En av mina laster är just skåp och jag är avis :)

    Kram Jessika

    SvaraRadera